Nye priser???

Her postes alt om Næstved Boldklub

Nye priser???

Indlægaf don » tors jul 22, 2010 11:48 am

Nu tror jeg sgu at Peter B har fået solstik, priserne skal hæves på stadion!!! Det er han nød til!!!
Hvad sker der lige for ham der, stigende priser, vil 100% sikkert give et mindre tilskuere antal, for både indgang og priserne i boderne er efter min mening,
for høje allerede nu. Tror vist lige Peter, skal putter fødderne i en spand isvand, køle ned og så lige tænke det igennem igen, for det giver absolut INGEN mening.
don

Re: Nye priser???

Indlægaf Mikkelinho » tors jul 22, 2010 12:31 pm

Klap lige hesten! Det kan godt være det lyder dyrt og er det måske også, men overvej nu hvad de penge går til, de går til at gøre forholdende bedre og sørge for en bedre oplevelse. Nu betalte jeg 'kun' 100 kr. da jeg cyklede ud og så Lyngby i mandags, og kampprogrammet var ganske gratis, det følte jeg nærmest var et røverkøb, men tænkte så hvor meget jeg gav sidste sæson da jeg var i Lyngby og se 1. div bold, der gav jeg 100 kr og var egentlig ret ligeglad med det, da de penge går til et godt formål, pengene går til den klub man støtter, ser lidt på indgang som når man støtter velgørenhed, man ved det går til et godt formål, ville næsten have det dårligt med mig selv, hvis jeg uge efter uge gik til fodbold på fribilletter.

Det har vel været en meget enkel Cost benefit analyse, at ved at sætte prisen op, ikke ville koste på det tilskueremæssige, hvor vi de seneste år har ligget mellem 1200 og 1400 tilskuere, og hvis holdet præstere skal der nok komme endnu flere, ingen tvivl om det. Der hvor jeg lige umiddelbart tror man vil tabe penge, og hvor man nok allerede smider en del penge er kampprogrammet, jeg har aldrig nogensinde købt det møg, og har ikke i sinde at gøre det, da produktet ikke står mål med mine forventninger, og da jeg ikke gider læse de reklamer der alligevel ligger i postkassen eller om hvad spillerne tror kampen bliver.
Mikkelinho

Indlægaf MØ||ER » tors jul 22, 2010 1:42 pm

Jeg synes det er helt ok!
For det første i forhold til hvad man gir andre steder og næst i forhold til at man har valgt at skære økonomien til mange andre steder før man vælger at ramme tilskuerne på pengepungen.

Iøvrigt synes jeg ikke at priserne i boderne er særlig dyre!!!(??)
Hvad gir man ikke på andre stadions, til koncerter, i bio osv - Det er jo selvklart ikke alm supermarkede priser!
MØ||ER

Indlægaf Poul Thaarup » tors jul 22, 2010 2:07 pm

Yderst fornuftigt med prisstigning ..... har tit undret mig over den lave pris til voksne!! Blot bør senior/børneprisen forblive uændret!
Ellers køb dog som jeg og mange andre et sæsonkort
Program til 20,- er osse en yderst fair pris
Poul Thaarup

Indlægaf poeten » tors jul 22, 2010 2:34 pm

Hov ,hov poul Thaarup ,man er vel ikke ved og bliv til en gammel nærrig sur mand ??.
Poeten :mrgreen:
poeten

Indlægaf Poul Thaarup » tors jul 22, 2010 3:16 pm

Hæ-hæ!!!!! Trods alt ikke senior endnu!!!!
Poul Thaarup

Indlægaf don » tors jul 22, 2010 7:57 pm

Vi snakker stadig kun 1 division og der er 100 kr. sgu for meget, så gode er Vi heller ikke, jeg kan kun se et tab på tilskuer siden.
Ja men når prisen stiger, så bliver der råd til forbedringer, og hvor er det gode idet? Før betalte man 80 kr for at komme på et ikke alt for godt stadion,
nu skal jeg betale 100 kr for at se på det samme skidt. Og holdet er på papiret IKKE blevet mere seværdigt. Ja jeg forstår det IKKE.
don

Indlægaf Kaptajnen » tors jul 22, 2010 8:41 pm

don skrev:Vi snakker stadig kun 1 division og der er 100 kr. sgu for meget, så gode er Vi heller ikke, jeg kan kun se et tab på tilskuer siden.
Ja men når prisen stiger, så bliver der råd til forbedringer, og hvor er det gode idet? Før betalte man 80 kr for at komme på et ikke alt for godt stadion,
nu skal jeg betale 100 kr for at se på det samme skidt. Og holdet er på papiret IKKE blevet mere seværdigt. Ja jeg forstår det IKKE.

Nej det er holdet ikke, men problemet er jo for pokker at klubben ikke har penge, derfor skal det ekstra indtægter til...

Hvad er der ellers af muligheder??

Skære i truppen??
Nedlægge ungdomsarbejdet??

Er det bedre synes du??

Jeg tror ikke på det vil koste ret mange folk at vi sætter det 20kr op at komme ind...
Kaptajnen

Indlægaf GreenCity » tors jul 22, 2010 8:59 pm

Jeg har ingen problemer med den 20er ekstra, det støtter et godt formål, det er sølle 300 ekstra på et år,mon ikke de fleste har råd til det...
GreenCity

Indlægaf Poul Thaarup » tors jul 22, 2010 9:14 pm

De dkk 20,- vælter nok ikke budgettet hos nogen ... til gengæld støtter det godt i klubkassen. Rygter fortæller, at selv Boris gerne undværer denne ene øl !!
Poul Thaarup

Næste

Tilbage til Næstved Boldklub