af Mikkelinho » tors jul 22, 2010 12:31 pm
Klap lige hesten! Det kan godt være det lyder dyrt og er det måske også, men overvej nu hvad de penge går til, de går til at gøre forholdende bedre og sørge for en bedre oplevelse. Nu betalte jeg 'kun' 100 kr. da jeg cyklede ud og så Lyngby i mandags, og kampprogrammet var ganske gratis, det følte jeg nærmest var et røverkøb, men tænkte så hvor meget jeg gav sidste sæson da jeg var i Lyngby og se 1. div bold, der gav jeg 100 kr og var egentlig ret ligeglad med det, da de penge går til et godt formål, pengene går til den klub man støtter, ser lidt på indgang som når man støtter velgørenhed, man ved det går til et godt formål, ville næsten have det dårligt med mig selv, hvis jeg uge efter uge gik til fodbold på fribilletter.
Det har vel været en meget enkel Cost benefit analyse, at ved at sætte prisen op, ikke ville koste på det tilskueremæssige, hvor vi de seneste år har ligget mellem 1200 og 1400 tilskuere, og hvis holdet præstere skal der nok komme endnu flere, ingen tvivl om det. Der hvor jeg lige umiddelbart tror man vil tabe penge, og hvor man nok allerede smider en del penge er kampprogrammet, jeg har aldrig nogensinde købt det møg, og har ikke i sinde at gøre det, da produktet ikke står mål med mine forventninger, og da jeg ikke gider læse de reklamer der alligevel ligger i postkassen eller om hvad spillerne tror kampen bliver.